İyi akşamlar annelerim. İlk kez uçak yolculuğu yapma durumum var , kulak zarım delik. Bu bir sorun teşkil eder mi? KBB için sıra almak istedim fikir almak amaçlı fakat şu anda sıra yok. Sizlerin bu konuda bir fikri var mı veya aramızda bu konuda tecrübeli annelerim varsa fikirlerini almak isterim