Ftmysf1007 Selam kızlar 🙃 Emzirirken botoks, dolgu, saç boyası yaptıran var mı. Doğumdan sonra kendini saldın cümlesini duymaktan gına geldi. Komple kaportayı toplamam lazım 😂
aslanada Ftmysf1007 1 aylıkken botoks u hem doğum doktoruma hem sürekli botoksa gittiğim estetisyene sorarak yaptırdım. 1 buçuk aylıkkende saçımı boyattım. Şuan 2 aylık bebeğim.
aslanada Ftmysf1007 evet o cümleye fırsat vermeden gittim bende😂 spor g5 rasping ne varsa gidiyorum ve lohusa da hiç bunalmadım şükür kızımda çok kötüydüm bu sefer kendimi kapatıp salmadım mutluyum veee kendimi aşırı iyi hissediyorum😃😃😃
queenmom_ Ftmysf1007 2 aylıkken saçlarımı boyattım dolgu ve botoksu gittiğim doktor emzirdiğim için önermedi sonra sütüm kesildi bebeğim 4 aylıkken yaptırdım
Ftmysf1007 aslanada emziriyorsunuz değil mi 😅 her gün gidecem diyorum ama zararı olur diyenler için gidemiyorum. Böyle gezmekte hoşuma gitmiyor
aslanada Ftmysf1007 emziriyorum evet ama tadımlık emiyor beni 😅 yani bende sitemizde oturan bi arkadaştan cesaret aldım oda doğurdu 2 hafaçta sonra dolgu botoks ne varsa yaptırmıştı 😅