Balkizlarim1 Dolapların eski kaplatma yapsam güzel olur mu acaba kalkar mı uzun sürede kullanabilen miym
Yenibenyenihayat Balkizlarim1 benim bir arkadaşım yapmıştı. İlk tasinirken yaptı şuan 2 senedir oturuyor hiçbir sorun yok diyor o fayanslarini ve tezgahını dahi kaplamisti
tatlibiranneo Balkizlarim1 bir arkadaşım yaptı beceremediler kabartmalı durdu geri sokene kadar rezil oldular sonra ustasına yaptırdılar şimdi 1 yıldır kullanıyorum memnun