Herkese merhabalar 4 aylık bir oğlum var doğduğundan beri ayakları ara ara titriyor hatta hamileyken bile titriyordu doğduğu zaman doktoruna sordum olur öyle şeyler 3 ayına kadar geçer dedi ama daha da arttı her gün titriyor artık bu durumla karşılaşan var mı yardım edin