Merhaba,benim de iki kızım var biri 4.5 yaşında biri 2 yaşında. Ben de bazen çıldırma noktasına geliyorum küçük kızımdan dolayı. O da öyle sürekli bir yaramazlik peşinde bir süre sonra insan sabredemiyor. Ama bugün kafama dank eden bir şeyler oldu. Otobüse bindim,bi baba kiz vardi önümde oturuyorlardi,inerken farkettim kiz engelliymis bacağında da bazi aparatlar vardi sanirim yürüyemiyor. Babasi kızının gözlerinin içine bakiyordu resmen,sonra kucakladi ve indiler. O yaramazliklarina bile kurban olurum dedim içimden,şükür sebebi resmen yaramazliklari,sirf bunun için dua eden anneler geldi aklima. Sabrımızı siniyorlar,delirtiyorlar evet ama hasta olmalarindansa yapsınlar napalim. Allah bize sabir versin ya da onlara sakinlik :)