Anneler merhaba
Kızım 5 aylık ve 5 gündür hasta,öksürüyor.. doktor ilaç verdi ve
bugün 4.antibotiğini aldı.aynı zamanda Prospan öksürük şurubu kullanıyoruz.
Bugünde çok sık kakasını yapmaya başladı 🤦🏼♀️ ishal gibi değil ama 4.kez kaka yapıyor.
İlaçlar yüzünden mi acaba ?
Bir de balgam masıl cıkartıcaz
Sürekli burnunu temizliyorum