Merhaba kızlar nasip olursa inşAllah salı günü sezeryan doğumla 3. Bebeğim dünyaya gelecek ve ikizlerim var haftaya 1.5 yaşına giriyorlar onların kardeşini görüp vereceği tepkileri çok merak ediyorum biri akıllı biri çok hareketli oyüzden kardeşini kıskanırmı yada severmi bilemiyorum sizlerin ikizi yada çocuğunuzun doğunca gördüğünde ilk tepkileri nasıl oldu merak ediyorum bu süreç nasıl başladı çok şükür ikizlerimin düzeni var herşey yolunda heyecanla bekliyorum doğumu inşAllah sağ salim kavuşuruz🤲🏻❤️🥹