Umutkerem geçmiş olsun öncelikle. Bizimki dördüncü gününde tamamen iyileşmişti. İlk gün çok sıkıntısı olmadı , ikinci gün baya huzursuzdu. 6 saatte bir calpol verdim. Doktorumuz iki çeşit krem bir de vazelin demişti bol bol onlardan sürdüm. Üçüncü gün be dördüncü gün birer kez ağladı , özellikle dördüncü gün. Pipisine kakası bulaşmış , yapınca direk pipiye gelmiş. Yaktı o da. O zaman çok ağladı , başka hiç ağlamadı. Perşembe günü sünnet olmuştu , cumartesi ağrı kesiciyi kestik. Pazartesi kremleri kestik.