2,5 aylik bebeğim var aynısını bende yaşadım bebegimi sık sık emzirdim ama daha küçük old için sütun hepsini ememiyormus sonradan anladım.çünkü göğüslerim taş gibi oldu ve sonradan bilye gibi sertlikler hissettim emzirdikce geçer dedi herkes ama geçmedi anladım ki sağmam gerekiyormuş, bebek hepsini ememedigi için süt çökeldigi için sertleşmiş. Sonradan anladim ki sütüm fazlaydı ve tazyikli geliyordu o yüzden bebeğim hepsini bitiremiyordu. O sertliklerin geçmesi için elle sağmak gerekiyor ama aşırı şekilde makineyle sağmak değil, memeleri rahatlatacak kadar sağmak gerekiyor. cunku çok sağım yapmak da sütü artırıyor. Sıcak duş almak da sütü artırıyor o yüzden dikkat etmek lazım. Bir de ben sut artırıcı hiç bise kullanmadım sadece su içmeme rağmen süt fazlaydı ve goguslerimdeki o sertlikler sonradan çok sagmama rağmen geçmedi kaldı yani ilk başta sağıp boşaltmak gerekiyormuş onu anladım. Sizde sık sık bebeğinizi emzirin ama emdikten sonra hala sertlik varsa elle sağıp bosaltip dolaba koyabilirsiniz göğüsleriniz sert kalmasın tavsiyem. Sormak istediğiniz başka bise varsa sorabilirsiniz ben baya çektim kimsenin yasamasını istemem