Zeyas00 bnde çok severim sizin gibi günde 3,4 bardak iciyordum baktim baş ağrılarım başladı yorgunluk başladı doktora gittim bana çok fazla kafein baş ağrısı ve yorgunluk halsizlik yapar dedi ayrıca böyle devam ederseniz ilerde kemik erimesi ile karşı karşıya kalırsınız dedi o günden sonra sadece günde bir fincan içiyorum 😊