Zeyas00 Kafeinin kölesi gibiyim.Gunde 2 kupa Nescafe iki fincan türk kahvesi içiyorum.İcmeden duramıyorum resmen.Ayılamıyorum başım ağrıyor vs.Onerisi olan ya da benim gibi olan var mi