ebraz Reyyansena civildem aldım bebeğimin 40 ı çıktığından beri kullanıyorum şuan 4 aylık bebeğim ilerisi için bilemem ama şuan memnunum
Reyyansena EbruBoluKaya bu kanguruyu beğendim baya , dolap uygulamasında uygun fiyatlı olanda var bu marka
EbruBoluKaya Reyyansena bende letgodan ikinci el aldım bazen bebekler sevmeyebiliyor aldığım kişiyede hediye gelmiş 1 kere denemiş etiketi üstündeydi ama çok uyguna aldım