gamze9110 Kızlar bebeğime bugun mama sandalyesi aldım. Bebeğim 6 aylık ve 9.500 kilo. Kayınvalidem oturtulmaz mama sandalyesinde erken daha diyo. Siz ne zmn oturtmaya basladınız
ebraz gamze9110 şuan 4 ay 5 gümlük oturtsam oturuyor ama erken tabi 5 aylıkken oturturum diye düşünüyorum yada ek gıdaya geçince
Liliales gamze9110 niye ki mama sandalyeleri gayet güvenli bu yüzden varlar ben 5. Aydan beri oturtuyorum
Unicorn67 gamze9110 4.ayda doktor kısa süreli destekli oturt demişti bende oturttum 4.ay sonunda mama sandalyesine de oturttum 5.ayda ek gıdaya geçtik zaten oturmassa nasıl yicek çok şükür bir sorunda yaşamadım oturmayida öğrenmesi gerek sonuçta 🙂
eceunverkanra gamze9110 6.ayindan itibaren sungerli destekle mama sandalyesine oturttum ben 6 aydan sonra ek gidaya da gecisle birlikte mama sandalyesine oturma donemi basliyor☺️
adaatuna 5-6 aylıkken oturtulur benim bildiğim çünkü ek gıda almanın en önemli kuralı başını dik tutup oturabilmesi. Doktorunuza danışın o bebeğinize göre yorum yapacaktır
Yenibenyenihayat gamze9110 ben 6 aylıkken oturttum. Sonuçta ek gıda döneminde ve oturulmasin istense mama sandalyesi yapimazdi