yakup43_ bebelac ve aptamil çoğu bebekte gaz yapıyor tavsiye etmem. Sma optipro var birde comfort var comfort gazlı bebekler için öneriliyor hazmı kolaylaştırıyor. Hipp anne sütüne en yakın olanmış ama bazı bebekler sevmiyor tıpkı benim bebeğimin sevmediği gibi. Birde golden goat öneriliyor ama onu kullanmadım. Kısacası hipp, sma, golden goat bu 3nden birini tercih edin.