3 aylık olduğu günden beri memeyi görünce ayağa kalkma direnme bağırma 4 aylık olduk bugün tam bı aydır yirtina yirtina emzirdim ayakta gezerek ve 8 kilo olduğu için tasiyamiyorum kollarım çürüdü uyutup uykusunda uyanmaya yakın . Gözlerini açtığı anda bırakıyor ne var bende anlamadım ki eskiden red mi varmış bu ne biçim iş ya bezdim vallahi bezdim düzgünce alsa nolurdu ya aciktigini mi bilmiyor bı çaresi yok mu bunun 😭😭😭