Benim kızım da 12.aya kadar hep parmak ucunda duruyordu hatta biz geç yürür falan dedik ama bi anda topuklarımı bırakıp yürümeye başladı siz o parmak uçlarına bastıkça topukları yere indiririn alışırır zamanla hiç dert etme ben çok dert ettim ama geçti yani tecrübeli olarak 😘