Hanımlar merhabalar 1.5 aylık oğlum sabahtan beri ateşli. Ateşi max 38.3 oldu çok huzursuz uyuyamıyo elini sürdürtmüyo kendine. Ilık banyo yaptırdım başına koltuk altına pamuk ıslatıp koydum ara ara yükselip düşüyor sizin de başınıza böyle bir durum geldi mi neler yaptınız kaç güne iyileşti bebeğiniz