alphafsa Benim oğlumda emmeyi bırakalı 1 sene oldu. Sıkıntı bir iki damla sarımsı şeffaf tarzı damla geliyor. Arada benimle ağrı sızlama oluyor, genellikle regl zamanı ve sonrası. 3 ay kadar önce gittim doktorum Ultrason tarihi verdi işe başlayınca kaldı maalesef. Çok şükür elime gelen birşey yok fakat insan ister istemez korkuyor. Birde psikolojik olarak etkilendiğimi düşünüyorum , sizde de olabilir. Tabiki de yine doktora gitmekte fayda var, bende gitmek istiyorum