6 ay 9 günlüğüz 4 gün önce 6 ay aşısını olduk ama bildiğiniz eziyet ediyor ne emmek istiyor emerse de ayakta gezinirken emiyor sırf memeyi bırakmasın diye öyle yapıyorum😞 ne mama içmek istiyor iştahı azaldı uykusu geliyor uyutmaya çalışıyorum ama kendini sıkıp bas bas bağırıyor 🥺 inşallah aşıdandır diyorum atakda da göstermiyor ama moralim çok bozuluyor düzelir mi sizce başına gelen var mı 6 ayda böyle şeyler