DemirinAnnesi1 Arkadaşlar merhaba bebeğim 1 yaşında bir süredir üst dudakları kabuklandı ama son 2-3 gündür iyice kötü oldu sarımsı kahvemsi kabuklanmaya döndü yara gibi oldu. Sebebi ne olabilir acaba böyle görünce çok üzülüyorum😢