sumeyyeayr5 5 aylık bir bebeğim var. 3 senedir de kaygılı ve stresliyim. Her an bir panik, bir yere yetişme halim var. Birde nedensiz hata yapmaktan korkuyorum bu yüzden hep stresliyim. Psikoloğa gidiyorum ama tam verim alamadım. Bana öneriniz var mı?
Dyg1dyg Alıstım artık ya hep olumsuz seyler dusunmek bıyerleere yetişmek yoruyo oglum la yurumek rahatlatıo benı. Sadece yurumek ıyı gelıo dıyebılırım.
Ecem__ sumeyyeayr5 hamileyken daha cok oluyor hormonlardan kaygi bozuklugunun ardinda korku yatiyor bi olay yada surekli devam eden bir trvamami yasadin belki yillar once yasadigin bir olaydan dolayi olabilir..sebepsiznhic birsey yok..tek nedeni korku.umarim tez zamamda kendiliginden gecer