ecem34 Tuba bende öyle yapıyorum ama farklı tatlar da denemesini istiyorum. Sebzeyi asla yemiyo. Meyveyi bayıla bayıla yiyo 😂
Guldas [bilinmeyen] Ben ilk hipp kaşık maması verdim kabız yaptı benim bebeğimi. Sonra aptamil kaşık mamalarından vermeye başladım. İçerisine balkabağı püresi ve muz ekliyorum.
Tuba ecem34 sebzeyi meyveyi falan ben zaten ara öğün olarak veriyorum hep o yüzden kaşık mamasına koyma gereği duymadım🤷🏽♀️
simgetaskisla [bilinmeyen] ben hippteki şekerden dolayı aptamilin kaşık mamasını veriyorum 7 tahıllı elmalı olanını hem seviyor hemde içine meyve ekliyorum. çok güzel kilo aldıran bir kaşık maması.
Drny Salmanc yani bana kalsa bnde yapmıycam ama yumurtayı hiç sevmedi. Mecbur tatlandırıyorum başka şeylerle. Bide 5gün önce dr. Gittik ne veryosun dedi söyledim güzel dedi 😁 karışım yapmanın tek kötü tarafı var diye biliyorum bn oda lezzetleri ayırt edememek diye biliyorum