O aylarda bebeğimin kilosu ilerideydi mama içiyorduk anne sütüyle kilosu ilerde olsa problem olmaz ama mama da bebeğin obez olur demişti doktor diyet yaptırmaya çalışmıştım bebeğe zaten ilerleyen aylarda kilo alımı duruyor , birde yürümeye başladığı zaman zayıflıyor diyorlar bir problem yaşayacağınızı düşünmüyorum