dmrmrve Merhabalar arkadaşlar normalde ertesi gün adet günüm yarın yapmak için test aldım ama dayanamadım bugünden yaptım ilk önce tek çizgi çıktı iki üç dakika sonra ikinci çizgi silik çıktı sizce gebelik var mıdır? https://photos.app.goo.gl/p6BJNFo4i2T1qi8S8
dmrmrve Çok teşekkür ederim arkadaşlar bir kaç gün sonra kan verip detaylı öğrenicem inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin.
dmrmrve Valla bende anlamadım ki ilk çocuğumda böyle olmamıştı hiç onu geç öğrenmiştim gerçi o sebeple çizgiler baya belirgindi, bunda silik görünce bilemedim