Bebeğim 35+5 te prematüre doğdu. Gebelik kolestazım nedeniyle. 6 gün küvözde kaldı ve bu süreçte biberona alıştı. Başlarda çok sütüm vardı ve sütümün hem tazyikli olması hemde kızımın aşırı inatçı olmasından dolayı memeyi bir türlü her yöntemi denememe rağmen kabul ettiremedim ve 10 aylık olana kadar sürekli hemen hemen her ay 1 hafta en az meme reddi ile savaşarak geçirdim. Silikon uç ile sadece emzirebiliyorum zaten başından beridir. Kızım şuan 10 ay 6 günlük ve geçen hafta hem üst süt dişlerini çıkarması hemde boğaz enfeksiyonu olması nedeniyle hem yeniden meme reddi hemde beslenme reddi oldu. Kızım kaşıkla asla beslenmez oldu kaşık görğnce ağzını kitliyor elimle yedirince de çok az yiyiyor. Kendisi blw şeklinde pek beslenmiyor eliyle ezip atıyor. Memeyi tamamen bıraktı uykuda bile almıyor. Biberon turmuyor mama asla içmiyor sağdığım taze sütü uyku sersemi gece uyanınca biberonla alıyor sadece buzluktaki sütü de içmiyor. Onuda en fazla 60 ml falan içiyor. Kilo kaybı olmaya başladı. Ne yapacağım yemeğe ve kaşığa nasıl alıştırabilirim ya da biberona tecrübesi olan taktik versin ne olur boğazımdan bir lokma geçmiyor çocuğum aç diye sabahtan akşama kadar elimde yemekle gezmekten yoruldum gece uyanacak ne yapacam korkusuyla uyutmaktan yoruldum artık