niloyaaa 4 buçuk ay önce sezeryan oldum ilk ve zorunlu sezeryandı ilk bebeğim normal doğdu ama kiloluydu omuz takılması oldu 2.yi normal bekliyorduk hatta evde 10 saat sancımı çektim 5 cm açıklıkla gittim doktor o an sezeryana karar verdi tam 41.haftada sezeryan oldum