TubaB pandemiden sonra hiç okulda çalışmadım bu seneye kadar, izin vs derken, o yüzden tam olarak geçen seneyi bilemiyorum. Ama ondan öncesinde hiç bu kadar hasta olan rapor alan çocuk yoktu. Diğer okullardaki arkadaşlar da aynı şeyi söylüyor, çok fazla hasta çocuk var.