Ygmrry 12345678fatma dediğim gibi infulenza,covid gibi hastalıklarda antibiyotik etki etmiyormuş eşime de antibiyotik vermişlerdi 5 gün boyunca ateşi vardı
gizemaktass Elf_moms aa wbc değerinden mi bakılıyor çok sagolun o değer aralığını bıliyor musunuz peki kaç olmalı
yaramaz_bocegim ElifZynep54 sizinle aynı durumu yaşıyoruz şu an 9. Gününde ve hala sabah ateşli uyandı. Çocuğun midesi delinecek ilaçtan 😔 bende götürdüm devlet anlamadı özel anladı ama ilacını vermedi artık geç kalınmış kendisi toparlayacak bu saatten sonra dediler çok üzülüyorum yemek yiyemiyor. Eriyor resmen çocuğum 😔
belll gizemaktass biz de geçiriyoruz şu an. 6 aylık kızım. 3 gün ateş sürdü 39.6lara kadar çıktı 38lere şükrediyoruk artık. Ateş çıktığında ılık duş ılık kompres ve calpol ile pedifen dönüşümlü kullandık. Enfluvir kullanıyoruz biz de bugün son günümüz ilaç için. Ateş bitti çok şükür öksürük kaldı. Çok geçmiş olsun insan kahroluyor gerçekten minikleri öyle görünce
gizemaktass belll çok geçmiş olsun size de bizde öyle 39.5 gördük gerçekten çok zor bir süreç Rabbim şifasını versin hepimizin 🤲
Sese Kızlar hepinize selam enfluvir sonrası bebeklerinizde ve sizde baş ağrısı oldumu bebeğim başını yere koyup ağliyor. Benimde başım çatlıyor bugün bir tık daha iyi gibi. 1 Ocak’ta başladık 6 Ocak’ta bitirdik ilacı cevap verirseniz çok sevinirim❤
gizemaktass Sese canım benim bebeğim henüz 5 aylik olacak anca başı ağrıyor mu inan bilmiyorum ama elini kafasına falan götürmüyor hiç. Benim sadece 2 gün boğazım acıdı herhangi bir bulaşma olmadı ama 2 gün başım ağrıdı çok aman aman siddetli değildi ya da bebegimden ben hissedemedim fazla 🤷♀️