gizemaktass
Biz de 5 aylığız ve doktor influenza teşhisi koydu. İlaç çok acı ve zor içiyor ilacı. Ben mamasına karıştırdım ama hala çok acı. İştah iyice gitti. Mamasını yemek istemiyor. Şiringayla ağzına sıkıyorum. Öğürüp duruyor. İlacı da yarım saat sonra falan kusuyor. Yine de faydası oluyordur sanırım. Bugün 2. gün biraz daha iyi enerjisi filan yerine geldi. Ateş çok olmadı zaten , öksürük azalarak devam ediyor. Çok geçmiş olsun