MiDo size de merhaba. Size de çok çok geçmiş olsun. Bizim dün ateş ile başladı. Dün gece çok çıkmadı sabaha karşı alnından 38.2 görünce götürdüm. Tabi alnı 38 iken boynu 39 çıkıyor nereyi baz alacağız onu da hala anlamış değilim 😔 bugün o ilaci anca 1 saat kadar önce 1 doz içtik şimdilik. Az biraz kusma yaptı. Umarım bir an önce bütün bebisler iyileşir. Ates işin en zor kısmı. Biz bir de 1 1.5 ay önce covid olduk 😔