Bahar47 Bebeğim 5.5 aylık ve doktor bu ilacı verdi ama reçete de 2 yaş altı kullanılamaz diyor bu ilacı bu aylar da kullanan var mı
Cosmosmom Bahar47 Canım ben kullanmadım ama doktor yazdıysa kullanılıyordur. D vitamininde de 2 yaş yazıyor ama doğduğu günden beri kullanıyoruz.bandrol ile alakalı sanırım yaş meselesi.
MelekGuleryuz Bahar47 benim bebeğim de 5,5 aylık. Bende kullandım canım geçen hafta grip olunca. 1 çay kaşığı verdim. Doktorumuz öyle söyledi.
Bahar47 Eczanne çok ağır değil aslında ama geçmedi ve hırıltılı sürekli öksürüyor iştahı da azaldı o yüzden geçsin diye vermek istiyorum aslında
NurCelik Ben o ilacı sağlık bakanlığı toplatıyor diye duymuştum yanlış hatırlamıyorsam yada isim benzerliği değilse
Deletedmom212 Bahar47 evet reçetede öyle yazıyor ama doktorumuz bizede vermişti 6-7 aylıktı o aralar. 5 gün kullanmıştık biz. Sabah akşam aynı saatlerde 5. Günden sonra vermeyin demişti doktor bize
[silindi] Bahar47 Buraya sorarsanız herkes doktorculuk oynar. Öyle uygun görmüş ki vermiş bende kullandım veriliyor dozunu ayarlıyor zaten ki size de ne kadar vereceğinizi söylemiştir.
Bahar47 [silindi] öyle haklısınız sadece reçete de 2 yaş altı verilemez yazınca şaşırdım bı sorayım dedim kullanan var mı diye
Dunyamsensn2008 Bahar47 benim oğlum 8 aylıkken çok ağır üşürmüştü ve dr.bunu yazdı 5 gün kullandıktan snra geçti iyi geldi yine hasta oldu yine verdiler yine kullandım eğer çok ağır deilse hemen etkisini gösteriyor