1 aydır şiddetli baş donmelerim bulantım oluyor. Kan tetkiklerin temiz çıktı sadece kansızlık var. Hamile de degilim. Vertigo olma ihtimalini düşündüm. Randevum var doktora gideceğim. Aranızda Vertigo olup geçen var mı bebeğim küçük kucagimdayken başımın dönmesinden korkuyorum. Dengemi öyle kaybediyorum ki birine telefon edip yardım bile isteyemem. Basım döndüğünde eşim hep yanimda denk geliyor Allah tan. Var mı bu hastalığı atlatan?