Ben bir bayan kuaförü olarak kendi saçımı boyadım kızımda 1,5 aylık iken çok sıkıldım değişiklik yapayım dedim çok şükür bir sıkıntımız olmadı kızımı emzirdim saçımı boyadım 40 dakika sonra yıkadım sonra kızım uyandı 😂 yani o boya kokusunu mümkün olduğu kadar kızımdan uzak tuttum