yaramazoglan_36 yaramazoglan_36 bir iki güne kendiliğinden geçecek benim oğlumda geçen hafta geçirdi böyle birşey durduk yere çıktı birden bire dr götürdük kontrol etti el ağız ayak hst olabilir topuklarında döküntü var mı ağzına da flaşla bakabilirseniz iyi olur
yaramazoglan_36 byz1 yakın zamanda hst gittiniz mi sedyeye falan koymus olursunuz bir mikrop virüs vs bulaşmıs da olabilir
byz1 yaramazoglan_36 aaaa bak oda bilir çok götürdüm yaaa en son sağlık ocağına götürdüm 5 aylıkken şuan 5 buçuk aylık 3 4 haftadır felan var yanlış hatırlamıyorsam
ikiprensesbebiss Ben çocukken geçirmiştim 6 yaşındayken felan kremi var ve zamanla geçiyor çok kaşınan bir şey ama :/
Gzd3- byz1 evet meleğim solunumdan kapıyorlarmıs hatta bu hastalıgı 1 hafta sürüp geçen bi hastalık bu kırmızı benek benek uçsuz cıkıyor googleden de bi bakabilirsin çiçeğim 6.hastalık / 6.ay hastalıgı olarak geçer