Arkadaşlar merhaba 🌼 biz daha 37 günlüğüz ama bir sorunumuz var. Benim 2 mememin de ucu farklı, birinin ucu içerideydi, doğumdan sonra 3 gün silikon uç kullandık ve az da olsa ucunu çıkardık, diğer mememin ucu gayet normal ama bizimki ucu az olanı çok emiyor ve bu yüzden emdikçe süt orada daha çok oluyor, diğer memede ise genel olarak kavga ederek emiyor ağlıyor ve yine bu memeyi az emdiği için süt az geliyor, sizce ne yapmalıyım? nasıl alıştırmam gerek?