Mlk026 Atlasmomyyy avukatlar danışmanlık ücretli yaparlar böyle bir konuda kimse size ücretsiz hukuki görüş sunmaz
Atlasmomyyy Belki sizler için çok önemsiz olabilir ama kız kardeşim bir zincir markettenadını vermiyim müthiş baskı mobing altında. İzinlerini yakıyor kötü muamele var çıksa tazminatı yanacak. Resmen istifaya zorluyorlar yıllık izindeyken işe çağırıyorlar falan. Stresten düğün öncesi suratı mayın tarlasına döndü. Tazminatı yansın istemiyor ama oradayken kayıt almak da yasak mobingi baskıyı kanıtlamak adına. Eğer bunları bir şekilde ispatlarsa hani müdürü telefonla bile aradığına afedersiniz ağzına ediyor. Bunu kaydetse konuşmalarını istifa etmeden tazminata hak kazanır mı? Veya tazminata hak etmesi için ne yapması lazım istifa edemiyor içerde parası kalmaması için.
masalzeynepezgi Atlasmomyyy benim bir arkadaşım aynı durumdaydı onlar ne yaptıysa 2 katını yaptı işe geç kaldı moladan geç geldi rapor aldı işteyken verimli olmadı izin gününde aradılar iş için açmadı vs ve sonunda onlar pes etti çıkardılar düğününe az kaldıysa rapor alsın nikahtan 1 gün sonra evlilik tazminatı alsın derim ben ama çok yıpratıcı ya Allah yardımcısı olsun
TgbHmzz Atlasmomyyy Mobing baskı için bence mahkeme olmadan bir sonuca varılmaz iş mahkemesi yıllardır sürüyor ben olsam nikahımı erken kıyar istifayı basııp tazminatı alırdım böyle işte çalışmak insanı hayattan soğutur Allah yardımcısı olsun
elbay53 Atlasmomyyy nıkahını önce kıysın.evlilik nedeniyle ıstıfayı verınce tazmınatı essek gıbı ödüyorlar
Atlasmomyyy masalzeynepezgi evet inanılmaz yıpratıcı daha düğün yaza oğlan askere gidip gelecek öyle yapacaklar. Nikah dışında bir çözüm arıyoruz bizde.
Atlasmomyyy Mlk026 biliyorum, reel de olsa haklısını. Ama burda birçok konuda fikir alışverişi yapılıyor yeri geliyor dr, hemşire, psikiyatr kim varsa bilgileriyle bizi seve seve aydınlatıyor kimse de ücret falan talep etmiyor?
Mlk026 Atlasmomyyy evet doğru ama avukatlık mesleğinde bu işin bir karşılığı vardır. Tabii karşılık beklemeden yardımcı olmak isteyen ya da aynı konu başından geçen olabilir
sezer2022 elbay53 en mantıklı cevap bu Atlasmomyyy içimden bi ses a101 diyor şerefsizler yıllık izinde çağıramaz ya kaç yıllık birikmişi var,, o da hastaneden rapor falan alarak müdürü çıldırtsın
Atlasmomyyy Minikaola işte telefonda arayıp çağırıyorlar ya ı telefon kayıtlarını en fazla tutabilir. Mağazanın kamera kaydı bunlarla paylaşılmaz yasakmış.
Minikaola Atlasmomyyy bu tarz bir davayı yeni kazanmış biri olarak söylüyorum haklı bir gerekçe bulursanız hemen izlemeniz gereken yolu anlatabilirim. Ama bu haklı gerekçeyi telefon konuşma kaydı, kameraya alma gibi görüntüler oluşturmaz zaten yasak bu mahkeme reddeder. Mobing ıspatalamaz ama çalışma saatlaerı, mesai ücreti yıllık izinde çalışma bunların belgesi var mı?