EzgiG merhaba düzen ne zaman oturdu acaba uyku dışında çok iyi gidiyoruz ben dün kestim ama dediğiniz gibi uyku süreci berbart ağlaya ağlaya en son artık yorgunluktan gidiyor kucağımda ama yatağına yaptırdığım an uyanıyor gece uykusunu hep kucağımda yaptı ama sürekli uyandı ağladı sabahı zor ettik gündüz uykusuna da çok geç geçti yine ağlama geri uyanında uykuya döndürmek zulüm dönmüyor hatta kucağımda uyuyor ne kadar uyursa çok yıpratıcı sizinki ne zamana düzene girdi daha ne kadar sürecek böyle hep kucağımda uyur diye de korkuyorum 🥹