Duyulurum Merhaba. Salyaya bağlı çenede döküntü için ne yaptınız? Krem ne kullandınız? Oğlum 5,5 aylık. Diş çıkarma döneminde oluyormuş normalmiş ama canı yanıyordur ne yapmalıyım?
edz2305 Duyulurum Ben o dönemlerde bepanthol vazelin falan sürüyordum minnacık hani pişik gibi olmasın diye kızarıyo Çünkü sonra belki bebek belki yanar kaşınır öyle geçmişti oğlum şuan 19.5 ayında hala daha emziği geceleri emer teni hala hassastır kaşıkla bile bazen çenesi geme aynı kızarır nokta olur nemlendiricili kremler vs geçiriyor
Alerjikrinit Duyulurum fucidin kullanmıştık bizim de aynı 5-6 aylıktı. Egzama gibi ama tükürükten oldu doktora fotoğraf attık fucidin dedi 2 günde geçmişti