moonrisekingdom 3 gün önce doğum yaptım bebeğim memeyi tutmakta zorlanıyo daha doğrusu ağzına koyuyorum ama emene kadar çok zorlanıyp emmeye başladıktan sonra güzel emiyo ama o tutma süreci 3 gündür beni mahvetti. Üstelik sol mememi hiç almıyo ilk gün alıyodu 2 gündür emmiyo oradan sadece sağdan emiyo o da aşırı acıyo yüne de dayanıyorum acısına. Ağlamaktan gözümde yaş kalmadı ne yapacağım bilen yardım etsin nolur hiç tecrübem yok🥺 en son bugün 1 ile 2 arası emdi 1 saat şu an emmek istiyo ama tutamıyo aç aranıyo sürekli moralim çok zoluyo ne yapabilirim
humommy moonrisekingdom meme ucunuzdan dolayı mı zor tutuyor peki ilk günlerde pek belirgin olmayabiliyor
varligibirdertyokluguyara moonrisekingdom süt geliyor mu ? süt gelmediği için bırakıyor olabilir . Eğer sebebi o ise EDS katater diye bir şey var yıutube da bilgiler var araştırmanızı öneririm. Merak etmeyin benim bebeğim de 3. Gün tuttu sütüm gelmedi filan ilk bir ay mama da verdim . Şimdi sadece süt veriyorum arttı . Ama şimdi de farklı sıkıntım var ilk zamanlar emmediği için Mastit oldum bir aydır bununla uğraşıyorum
Bebekli72 Silikon uçla emzirin ama hep değil arada gpgusunuzu verin bir haftaya güçlenir bebeğin emmesi sonra tamamen silikonu bırakın sakın alıştırmayın hemde sizin ağrınız biraz hafifler
moonrisekingdom Bebekli72 silikon uç nasıl oluyor acaba bir bakayım hiç bilmiyorum onu tutması daha mı kolay oluyor bende bu akıl varken kesin alıştırırım hiçbir şeyi beceremiyorum
adaatuna Sol memenizi sağın mastit olmamak için bol bol. Herkesin başına geliyordur inanın. Benim de ilk gafta meme ucumu hep eşim tutup veriyordu kendisi alamıyordu ben de yapamıyordum ama vermeye çalışın eninde sonunda alışacak
moonrisekingdom adaatuna peki böyle durumlarda kafayı yiyecek gini oluyor muydunuz siz de gerçekten görseniz halime acırsınız çabalıyorum çabalıyorum yok
moonrisekingdom humommy yok tam aksi meme ucum çok belirgin ama o göğsüm hep daha küçüktü ondan mı acaba diyorum diğer göğsüm genel olarak daha büyük ve dolgun belki ondan onu seçiyordur ama çok sıkıntı yaratıyor bana sürekli emdiği çok acıtıyor
dmr23 moonrisekingdom Nolur kendinize yuklenmeyinn.en zor gunlerdesiniz benim bebegimde napsam 1.5 ay tutmadı beni silikon ucla emzirmek zorunda kaldim kayiyodu ediyodu ona alıştığı için üzüluyodum ama 4.5 aylik oldu su an sukur silikon ucu da bıraktı memeninde tiryakisi . Annesiniz ve her şeyin enniyisini yapiyosunuzdur eminim 😊❤️ kendinize yüklenmeyin dünyaya yeni bir can getirdiniz ve şahane bir annesiniz geçecek ❤️🥰
Bebekli72 moonrisekingdom sahte meme ucu hayır siz çok güçlüsünüz ama dedıgım gıbı bebegı alıştırma böyle emmeyı oğrendıgı gıbı kendı gogusunu ver yara falan varsa her emzırmeden önce Fito krem sür inşallah geçer ben öyle yaptım ama bnm bebıs silikondan içiyor 3 ay oldu bırakmadı bnde anne sütü ıcsın nasıl ıcerse sin kafasındayım Ama gönül kendı gogumdem emzırmekte istiyor belki zamanla
Aslaniopbenimicin moonrisekingdom silikon uç ben aldım ise yaramadı tutmayınca tutmadı sanretttim hep denedim 35. Günde tuttu. Düşün alttan kanama var ağrı had safhada her türlü acı var ayağa kalkamıyorum üstüne bir de mastit oldum memelerimin ağrısı acısı bir yandan titreme geliyor üşüyorsun o bi yandan ama geçtiiiii çok az daha dayan
adaatuna moonrisekingdom tabii ağlayacak gibi oluyordum eşim meme ucumu tutup büzüp bebeğimin ağzına sokmaya çalışıyordu kendimi yetersiz ve kötü hissediyordum ama geçiyor çabalayın ve vazgeçmeyin. Her emzirme sonrası lansinoh kremi sürün
sbla moonrisekingdom benim bebeğimde ilk doğduğunda sol memede zorlanmıştım yalnız değilsiniz herkes mutlaka benzer süreçlerden geçiyor, hastanede aldığım emzirme eğitimi kurtarıcım olmuştu hangi pozisyonda emziriyorsunuz bilmiyorum ama öncelikle sakin olun memeyi emzirmeden 15 dk önce sıcak bir havlu ile ısıtın ardından bebeğinizi klasik pozisyonda değilde bir yastığın üzerinde çanta pozisyonunda tutun biz bu sayede tutturabilmiştik umarım sizede faydalı olur
bakbendeanneoldum Meme ucu yaranız için gümüş kapak ve de lansinoh krem kullanın. Daha minicik ondan tutmakta zorlanıyo olabilir siz ısrarla solu da vermeye calısın eğer açsa sağıp kasık biberonla versenizolmaz mı aç kalmasın :( sol memede benim bebeğim de tutmuyordu hala tutmaknistemiyo itiyo falan
Liliales moonrisekingdom sabırla dene üzülme elbet alıcak o da hiç bilmediği bir şey yapıyor sen de öyle çok normal ama bebeği aç bırakmamaya çalış 2 saatte bir mutlaka karnını doyurman lazım
Aslaniopbenimicin moonrisekingdom canım 39 gündeyiz suan. İlk hafta benimde çok zor tuttu hatta 35 günlük olana kadar sağ memeyi tutmadı sadece solu emdi. Son 4 gündür tutuyor sağ göğsü. Sadece sabret ve ondan başka ilgi alanın olmadığını düşün, zorla uğraşa uğraşa o da alışacak. Çenesi güclü değil emmekte zorlanıyor dolayısıyla tutmak istemiyor
Aslaniopbenimicin moonrisekingdom göğüs ucu kremi al lasinoh en iyisi silmekte gerekmiyor direkt tavsiye ederim. Sütünden bir damla göğsüne sür nemli beklesin en iyisi sütünden sürmek benim o geçirdi sabret bebeğim 7-10 gün içinde geçiyor kuzum