senausss Ay kızlar son bir haftadır bebeği memeye bırakınca iki yudum içiyor sonra ağlıyor ısırıyor istemiyor memeyi. Aç olduğunu biliyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum. 4 ay 10 günlük bebeğim. Sizde böyle olan var mı ne yapmam gerekiyor.
rssuer senausss Bizde 4 ay 9 günlüğüz ara ara memede ağlama ve istememe oluyor hemen kaldırıp biraz gezdiriyorum susunca ayakta memeyi veriyorum gezdiriyorum o zaman emiyor sonra tekrar oturup emzirmeye devam ediyorum sizde bir deneyin isterseniz