senapulim Allah’ını seversen sen nerelisin. 🤣🤣🤣 Konuşman ayni kayinvalidemin tarafına benziyor.
Kalabalıktan zarar gelmez. Bende öyle büyüdüm gurbete gelin gittim ne olduğumu sasirdm. Cunku kayinvalidemlerde orda gurbette. Kayinpederimin memuriyetinden dolayi Ankaraya yerleşmişler cevreleri var ama kayinvalidemin akrani. Büyükler aileler degil.