6 aylık oldu hala emerken dünyanın havasını yutuyor sonra da midesi şiştiği için ememeyip ağlıyor kaldırıp gaz çıkartmakla uğraşıyorum o sırada da ağlıyor emmeye devam etmek için. yuttugu gazın hepsini çıkartamıyor sonra gece deli gibi kıvranıyor gazdan uyuyamıyor. Bu olay son 1aydır iyice arttı ne yapıcam? Hava yutmaya basladıgında memeyi agzından cıkartıp tekrar tutturuyorum ama devam ediyor 🤦🏻♀️ gercekten emzirmeyi bırakasım var cok yoruldum sürekli kucakta tutmak zorunda kalıyorum gaz cıkarsın diye