Deniz_4773 Kızlar iki buçuk aylık bebeğim var ne kadar kalın giydirsem de elleri sürekli soğuk buz gibi neden böyle acaba
aysebb Deniz_4773 Bizimde öyle eller ve ayaklar soğuk. Dolaşım sistemleri tam olarak gelişmediği için diye okumuştum biryerde birde kan dolaşımının uç noktası yerler oldukları için
Yorgn Deniz_4773 emzirince yada karnı tok olunca ısınıyor mu bizimki açken öyle oluyordu tesdf mu bilmiyorum