Kızlar doğum yaptığımdan beri titizlik okb ve depresyon ile mücadele ediyorum bir de üstüne 45 gün önce annemi kaybettim bebeğe bakamıyorum çalışıyorum eve yetişemiyorum okb hastalığım artık beni delirtmek üZere derken 15 gün önce kızımı sütten kesip ilaca başladım kızım 11 aylık şimdi çok üzülüyorum acaba ilacı bırakıp emzirmeye devam etsem olur mu var mı böyle bir şey onun ne suçu var hala meme arıyor 😔