Merhabalar bebeğim 2 aylık salgina yakalnmstk birazda stres yaptım soguldum baya emedi ara ara sandım qma 30 ml geldi hep sonrasinda daha az sütüm artık inmiyor bile sizlamiyor hic şu içiyorum falan hiç faydası yok benim gbi olan varmi hastayken mama vermiştim göğsümü emiyor suan ama süt gelmediği için birzamandan sonra birakiyor