Bebeğim 3 aylık bebeğimi emzirdikten 15 dakika sonra bezini değiştirmek için yatırdığımda kan parçaları kustuğunu fark ettim hemen hastaneye gittik kan testi yaptılar herşeyi temiz çıktı ama neden böyle birşey olduğunu doktor dahil olmak üzere hiç birimiz anlamadık aranızda böyle bir şey yaşayan oldumu?