Sallayarak uyutuyorum ana kucağı aşağı yukarı yönlü hareket ediyor mamma marka gündüzleri bunun içinde uyuyor geceleri emince uyuyor beşikteyken gece uyandıysa minik sallıyorum öyle kuvvetlice sallamam yok sorum şu ana kucağında sallamak zararlı mı ?