Kizim suan 13 aylik ve dogdugundan beri saat basi uyanir ve gecenin 3-4‘ünde uyanir ve bir iki saat uyanik kalip zar zor uyur.
Bunu dönem dönem yasamislar var peki ya dogustan beri bebekleri böyle olanlar var mi artik cok ama cok yiprandim enerjim kalmadi hicbirseye.
Bebegim uyumayincada gece sinirlenip sert davranabiliyorum 🥺