1 aylık bebeğim var , bazen durmuyor hem bezini değiştirmem hem üstünü değiştirmem gereken zamanda bide emmek isteyince basıyor bağrığı uzun süren durduramamalarda ben de çok geriliyorum ağlamaya bağırmaya başlıyorum kendimi yetersiz hissediyorum , bebeğimin sanırım reflüsü var çok kusuyor , gerekli tedbirleri alsam da çıkaracağını çıkarıyor , bir de balgam eklendi şuan biraz da balgamlı kusuyor , acaba aç mı derdine düşüyorum, ben mi çok sorun ediyorum herkes böyle mi