Hanımlar bebeğim mamayı almıyor 2 gündür sadece meme istiyor onda da yetecek kadar gelmiyor çok ağlıyor o ağladıkça ben ağlıyorum lütfen öneri verin bana çıldırıcam! EDS beslenme şeklini de almadı sontayı anladı, şırınga da fayda etmedi kaşık da da sağ sola çeviirp duruyor kafasını